torsdag den 22. september 2011

Kender i det med at læse forkert?

Så lær dog at læse kvinde!

Jeg studsede lidt over at IKEA nu lavede mandel-and med gadgets? æææh gad da lige vide hvordan det smager... Havde simpelthen ikke fantasien til at forestille mig at det var et mande-land med gadgets som bordhockey osv... Ja altså før jeg læste artiklen :D Hip hurra for IKEA meeen jeg tror nu at manden min vil blive temmelig fornærmet over at blive mandeparkeret derude for det er som oftest ham der siger: Årrrh er det ikke længe siden vi har været i IKEA?

Jeg har i øvrigt døbt det:

Iiiiiii-ik-keeeaaa (som i jysk: i er ikke kede af det)

Jeg elsker IKEA... pånær deres område med duftlys osv... er ved at blive kvalt derinde...Sådan lugter der sgu ikke i IdéMøbler!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar