torsdag den 8. september 2011

En eftermiddagsbøvs fra sofaen

Ååh ja midt i valgkamp, sladderspalter, vask af brækbil, badning, amning, bleskift og vasketøj sidder jeg lige præcis her i min sofa og synes at livet er skønt... ikke sådan juhhuuuuu overvældende men jeg hviler godt i mig selv og vasketøjet hviler godt i bunker, legetøjet hviler godt på gulvet, mine bryster hviler godt på maven... okay sidstnævnte er knapt så godt men alt i alt går det da meget godt :)

Lader op til løbetur og er stolt af mig selv.. jeg har nemlig bestemt mig for at at tage mig selv i nakken og leve sundt, ihvertfald hele den næste uge...jaja babysteps, jeg ved det godt... Måske vil jeg endda også flytte den hvilende bunke vasketøj et andet sted hen... den ser lige lovlig lad ud :D Men jeg er da super fit og iført storblomstrende bukser og en hvid bluse der minder mig om at jeg stadig kæmper med vægten... hvid er bare ikke det nye sort :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar