mandag den 7. maj 2012

Fremtid afklaret :)

Ja skolen jeg arbejder på pt. lukker jo til sommerferien, så min fremtid var ret usikker... Men ikke mere :D

Efter sommerferien starter jeg på Astrup Specialskole hvor jeg bliver tovholder på krea-området :D Arhmen så bliver det da ikke større... :D

Glæder mig afsindigt meget og tænker samtidigt meget over hvad jeg skal foretage mig. Jeg er sikker på det bliver fantastisk!

På kreaområdet sker der ikke så forfærdeligt meget. Er ved at sy en kjole som en kammerat skal bruge til karneval, men udover det sker der godtnok forsvindende lidt. Håber snart jeg får lidt overskud til at kreere noget :)

2 kommentarer:

  1. Hej Chalotte.
    Også stort tillykke her.
    Hvor er det bare fedt. Virkelig et drømmejob!
    Det vil jeg også have :-D!!!!
    Kh maj

    SvarSlet
  2. Ej hvor spændende. tillykke med det

    SvarSlet